Starptautiskā tirdzniecības izstāde "World of Private Label", kas ik gadu tiek organizēta Privāto Zīmolu Ražotāju Asociācijas (PLMA) vadībā, pulcē vairāk nekā 4000 ražotāju no visas pasaules. PLMA ir lielākā šāda veida asociācija, kas ekskluzīvi veltīta privāto zīmolu veicināšanai.
Jau vairāk nekā trīsdesmit piecus gadus "World of Private Label" tirdzniecības izstāde ir apkopojusi mazumtirdzniecības, vairumtirdzniecības un citu privāto zīmolu profesionāļus kopā ar ražotājiem, lai palīdzētu viņiem atrast jaunus produktus, izveidot jaunas kontaktu saites un iegūt jaunas idejas, kas veicinās viņu privāto zīmolu programmu panākumus un izaugsmi. Privāto zīmolu popularitātes pieaugums pēdējos gados ir novedis pie nebijuša tirgus daļas pieauguma visā pasaulē, un privātie zīmoli ir saglabājuši stipru pozīciju lielākajā daļā tirgu, tostarp arī pandēmijas laikā. Privātie zīmoli šobrīd veido vairāk nekā 40% no visiem produktiem, kas tiek pārdoti septiņās Eiropas valstīs, un vairāk nekā 30% no tiem ir ieguvuši deviņās citās Eiropas valstīs.